donderdag, april 09, 2009

Wij zijn met de pasen naar Berlijn

Berlijn is ons reisdoel tijdens de Pasen. Vannacht rijden we met de bus er naar toe. 

Ik boekte al eerder en hij boekte twee weken geleden bij.  

Het lijkt wel of er hier in Nederland een invasie is van Duitsers. Regelmatig ontvang ik aanvragen van vaklui of zij hier kunnen overnachten. 
Al drie keer kreeg ik een aanvraag van mensen uit het voormalige oost-Duitsland die hier in de buurt werken. 

Mijn boeking is al van voor de tijd dat ik de eerste Duitse gasten kreeg in mijn nog steeds nieuwe B&B.  Ik hoop de kans te krijgen wat soepeler Duits te praten. Pas na de eerste Duitse gasten begreep ik hoe handig het is dat ik digitale tv heb, omdat zij de belangrijkste Duitse zenders kunnen bekijken. 

Tot volgende week!

7 opmerkingen:

  1. een heel fijn paasweekend,
    ik hoop dat je mooi weer, en een beetje romantiek hebt.
    heel veel plezier.
    gr jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier! Via kabel heb je overigens ook de belangrijkste Duitse zenders, dus dat maakt niet zoveel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier daar in Berlijn, en prettige paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker, even er tussenuit!
    Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lang geleden dat ik nog eens langs kwam op je blog. maar wat een goed nieuws allemaal ! houden zo, ik ben blij voor je !
    marie b.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Allen bedankt.

    Het was een geweldig weekend. We zijn het klefste stel dat je ooit hebt gezien. Ik denk dat we niet zo leuk voor onze omgeving zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Moeder, ik heb kabel basispakket en een extra digitale ontvanger waardoor ik meer zenders ontvang.
    Op het gewone basispakket ontvang ik alleen Nederlandse zenders + CNN.

    BeantwoordenVerwijderen