dinsdag, december 08, 2009

Taxi is ook een manier voor woon-werk-verkeer


De werkgever regelde een taxi voor het woon-werk-verkeer!!! Nee, dit heeft niets met consuminderen te maken, maar wel met de werkplek waar ik te lang met het openbaar vervoer over doe om die te bereiken.
Nu met mijn rechter onderhand en deel van de arm mag ik geen auto meer rijden. In het ziekenhuis was mij verteld dat ik toestemming van de verzekering kon krijgen. Een vertegenwoordiger had dat ook voor elkaar gekregen.

Een e-mail van de verzekeraar bracht licht: "Wij kunnen niet bekijken of u kunt autorijden, de arts moet daarvoor toestemming geven."
Geprobeerd bij de dienstdoende arts in het ziekenhuis: "Nee, daar begin ik niet aan."

Moet ik dan bij het CBR langs, of weer een arts. Nee, liever niet, ik ben het artsenbezoek meer dan zat. Vorige week was ik iedere dag bij een andere persoon uit de heelkunde.

Bovenop het gips heb ik een Ossatec botsimulator, dat op deze plaats het bot stimuleert om te groeien. Het is een groot geheel dat ik om de arm heb. Ik zou het minimaal 8 uur per dag om moeten hebben, maar ik kies ervoor om er 24 uur per dag en dat 41 dagen lang om te hebben. Zo snel mogelijk gezond verder graag.
Niet alle kleding is geschikt voor een dergelijke hoeveelheid. Afgelopen zaterdag kocht ik vier kledingstukken in de kringloopwinkel. Ik had er zelf nog een en mijn zus bracht nog een trui mee.
Kortom ik zit in kleding van de kringloop in de taxi.

Toch dansten wij met dansvrienden op een Sinterklaasbal en dat bracht me in een betere bui.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen