woensdag, januari 27, 2010

Incasseerde de Direktbank alsnog 3000 euro!!

Ging dan eindelijk het overbodige saldo terug naar de spaarrekening, wordt het vandaag opnieuw afgeschreven. Sta ik vet in de min, terwijl dat niet mogelijk is bij de ASN bank.

Op 19 januari krijg ik als antwoord dat ik opnieuw een verzoek moet richten, doe ik dat en wordt vandaag 3000 euro geïncasseerd!

Ik heb nu maar een stornering laten uitvoeren door de ASN bank.

Ik ga maar niet meer in discussie met de Direktbank, daar heb ik voldoende energie in gestopt.
De vorige keren ontving ik wel een bevestigingsbrief waarop de werkelijke incassodatum aktijd minstens vier tot zeven dagen na de in de brief genoemde incassodatum plaats vond.

2 opmerkingen:

  1. Wat komt dit primitief over, dat je een 'verzoek' moet indienen om geld wel of niet te laten incasseren. Zijn er geen alternatieven voor de Direktbank?
    Groet Anna

    BeantwoordenVerwijderen