zaterdag, januari 30, 2010

Lekker lezen

De gewonnen bespaarkalender
Bespaarkalender 2010
Bespaarkalender 2010
Marieke Henselmans

die ik ontving via Spaarblog vond ik leuker dan ik had verwacht. Ik vroeg me af of ik er nog nieuwe ideeën op kon doen, want zo langzamerhand weet ik het wel zo'n beetje.

Dat klopte wel, veel dingen wist ik wel, maak een boodschappenprijslijst zodat je goed weet of iets al dan niet voordeliger is.
Maar al met al vond ik het een leuke Bespaarkalender, door bijvoobeeld het maandelijkse overzicht van de gratis uitjes, het maken van een voordelige allesreiniger, recepten voor minder dan 1 euro per persoon. Een aardige hebbeding.

De gewonnen bespaarkalender gaat komende week door naar iemand die geholpen wordt door een budgetcoach. Ze heeft hem al gezien en vond hem, net als ik erg leuk.

Doordat het lezen over consuminderen me inspireerde heb ik afgelopen week een abonnement genomen op "Genoeg" en op Vara's magazine "Kassa"

KASSA tijdschrift: Word abonnee!
KASSA tijdschrift doet u een exclusief voordelig aanbod: U ontvangt een jaar lang ons blad voor maar 15 euro (normale prijs 21,50) en u krijgt eenboodschappentrolley cadeau. Deze trolley heeft niet alleen een mooi design, hij is ook nog eens handig en volledig inklapbaar. Profiteer nu van dit aanbod.

In elke editie van KASSA vindt u productvergelijkingen, veel tests, bespaartips, beantwoording van vragen en andere consumentenzaken. Klik hier voor meer informatie over deze unieke aanbieding.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen