maandag, januari 25, 2010

Nogmaals aflossing Direktbank

Klantenservice van Direktbank schreef dat ik opnieuw een formulier moest indienen voor de aflossing. Ik deed dat en op 22 januari ging deze op de brievenbus. Doordat de kosten voor mijn groots uitgepakte verjaardag bleef steken op 1175 euro, besloot ik dat ik op 25 februari een bedrag van vijfduizend euro zal gaan aflossen.

De spaarrekening is tot 22 februari gespekt met een terugstorting van 4000 euro en nog eens 205 euro er bovenop.

In tegenstelling tot eerder, mag ik nu ook zelf hypotheekaflossing storten, wanneer ik dat dan maar een maand van tevoren aankondig. Dat doe ik dan nu ook maar, want dat is een stuk rustiger dan tot Sint Juttemis wachten op het incasseren.
Gaat er weer iets mis met de post, dan staat dit nu al op mijn blog, dat ik dit bedrag zal overmaken. Dat is een lekkere geheugensteun.
Moet ik die bedragen natuurlijk wel weer tijdig van mijn spaarrekening afhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen