donderdag, januari 28, 2010

Overeenstemming bereikt bij Direktbank

Vandaag mailde ik nogmaals en ik begon met het probleem dat ik geen bevestigings brief had ontvangen. Want dat is de basis van het probleem geweest.

Ik ontving eindelijk een duidelijk en helder antwoord. Had ik eerder zo'n antwoord ontvangen dan had ik hier niet mijn frustraties hoeven uiten.
Wat één goede medewerker van een klantenservice de zaak kan veranderen.

"Ter uwer informatie delen wij u mede, dat zodra wij het verzoek formulier van de klant ontvangen, wij gelijk de extra aflossing in het systeem verwerken en hiervan maakt het systeem automatisch een bevestigings brief aan.
Op de datum van de extra aflossing vind normaal gesproken dan ook gelijk de incasso opdracht plaats.
In verband met de eindafrekening over het jaar 2009, konden de extra aflossingen begin januari niet gelijk in het systeem gebracht worden, hierdoor konden er ook geen brieven verstuurd worden.
De verzoeken van de klanten zijn uiteraard wel bewaard en de extra aflossingen zijn uiteindelijk (na het versturen van de jaaroverzichten) alsnog met de gewenste aflosdatum ingevoerd.
De extra aflossing hebben wij conform uw verzoek per 5 januari 2010 verwerkt (vanaf deze datum betaald u ook minder rente) terwijl wij deze later bij u hebben geincasseerd."

Ik ben opgelucht. Jammer van het in de min staan op de ASN bankrekening. Onzekerheid, onduidelijkheid, je krijgt me er makkelijk mee op de kast.

De incasso van de 3000 euro is gestopt en eind februari zal ik alsnog 5000 euro overmaken.

Case closed

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen