dinsdag, maart 09, 2010

Plate service


Vriend kookt vaak zo, dat hij altijd een bordje overhoudt. Dat is zijn manier van een maaltijd voor de resterende dagen van de week wanneer hij alleen thuis is. Dat is drie keer per week. Een soort snelle plate service.

Af en toe doe ik mee, ik neem dan ook een bordje, afgedekt met plastic folie die dan in de koelkast mag wachten tot ik hem eruit pak en een paar minuten in de magnetron opwarm.

Een maaltijd met groente, aardappelen en vlees is dan altijd al voorbewerkt op een bordje en lekker gemakkelijk voor de dagen dat je geen zin in koken hebt bijvoorbeeld.

Ik ben niet zo van het opgewarmde eten, maar het bordje heeft toch wat en ja, zo vaak eet ik ook niet alleen, vier keer per week om precies te zijn. Ik kook liever vers, maar ja, een snelle kant en klare maaltijd heeft ook wel wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten