zaterdag, mei 29, 2010

Cadeau's

Altijd die cadeau's. Past het wel, wil die persoon het hebben en vooral hoeveel geld wil ik besteden. Vriend was vorige week jarig en ik ben toch aardig geslaagd.

Vriend had zelfs geen tv-aansluiting, wel een tv. Ik kocht een paar maanden terug op Marktplaats een GPS KPN ontvanger, voor de eerste drie kanalen. De eerste tijd kregen we er meer kanalen bij. Maar nu is dat afgelopen. We kijken weinig, want een tv legt toch een enorme druk op de rest van het gezin.

We spelen veel spelletjes, ook via een pc-netwerk, maar ook allerlei andere bordspellen. Zeker omdat de vriend van dochter in een spellenzaak werkt.
Ik moet zeggen, dat het geen tv hebben, stimulerend werkt. Er wordt veel meer samen gedaan.
Hij beloofde regelmatig het geld te vergoeden, want hij vond het ook wel aardig deze aansluiting. Het bleven beloftes. Nu heb ik besloten het ding te geven voor zijn verjaardag.

Vriend is jarig en heeft (nog) geen GPS. Mijn TomTomRider van december 2007, daarvan heeft de standaard het al langere tijd begeven. De standaard wordt niet ondersteund door TomTom, want het is bekend dat ze heel snel kapot gaan. De kosten hiervan zijn bij een ander bedrijf enorm en je kunt er vervolgens op wacht tot het weer kapot gaat.

Ik kocht voor 25 euro een standaard in de auto en een auto-oplader en zo kunnen we nog een paar jaar genieten van deze TomTomRider.

Verder kocht ik voor hem een nieuwe accu in zijn telefoon bij ditzelfde bedrijf voor 8 euro.

Ik vind het weer welletjes.

1 opmerking:

  1. Dat hoor ik ook vaak, dat geen televisie het gezinsleven enorm bevordert!

    BeantwoordenVerwijderen