vrijdag, mei 14, 2010

Economy class syndrom

We vlogen met de Taiwanese vliegmaatschappij China Airlines die dagelijks vliegt onder andere van Amsterdam naar Thailand.

Ik miste de Economy class gymnastiek oefeningen op het beeldscherm en zag deze alleen een keer op de retourvlucht vlak voordat we terug waren in Amsterdam, ergens boven Duitsland.
Tig jaar terug had ik vrijwel altijd dikke enkels, ik wist toen niet hoe dit was op te lossen.
Nu is het gebruikelijk om gymnastiek oefeningen te doen in je stoel.

Tja, ik had dus kunnen weten wat ik moest doen en zo deed ik af en toe wat tijdens de vlucht, maar lang niet genoeg want ik had dikke enkels en ze gingen moeilijk weg en ook nu heb ik er nog last van. :-((. Terwijl we nota bene op de terugvlucht Business class vlogen, met ruime stoelen, beenruimte enz.
Op vakantie leek het wel of de enkels dagelijks dikker werden

Onderstaand filmpje dan ook "ter lering ende vermaeck" en voor mij een goede reminder.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen