dinsdag, mei 25, 2010

Lekker puh

Een collega net als ik ook single, is altijd aan het einde van de maand, mogelijk nog veel eerder al helemaal blut.

Dus vertelde ik afgelopen donderdag dat ik op mijn vrije woensdag kleding had gekocht bij de Makro.

De laatste maanden vertel ik altijd een beetje achteloos, vlak voor Sint Salarius dat ik iets duurs heb betaald, of gekocht.
Dat ik niet veel kleding koop, zoals zij, komt omdat ik een hekel heb aan shoppen. Dat klopt ook wel, maar het is natuurlijk ook het consuminderen, waardoor ik minder vaak in de winkel kom, maar dat hoeft niet iedereen te weten, toch?

Wij ontvingen vandaag om 12.00 uur ons nieuw salaris op de bankrekening en vlak voor de lunchpauze maakte zij zich op om geld te gaan pinnen, nadat ze aan de kassier vroeg: "Is het geld al afgeschreven van de bedrijfsbankrekening"?

Oh ja, het is vandaag de 25e merkte ik achteloos op en ging door met mijn werk.

Pisnijdig zegt ze, o jij hebt dat geld toch niet nodig...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen