zaterdag, juni 19, 2010

Follow up de vriendschap

Sinds 1 jaar en en ruim 3 maanden kan ik niet meer spreken over "ik single" maar over wij en soulmates.

Drie avonden per week ongeveer ben ik alleen in mijn huis, ik voel me dan single. Voor de rest reizen wij wat af. De ongeveer 25 km worden door mij het liefst per scooter door het mooie midden Delfland afgelegd, maar ook per auto via de rijksweg.

Wanneer we 's avonds een verjaardag bezoeken, kan het zomaar zijn, dat wij afzonderlijk daar naar toe gaan en dan rijden wij stereo terug naar of mijn of zijn huis.

We weten nu wat we wel en wat we niet lusten en passen onze maaltijden aan. Ik heb het daar nog wel eens moeilijk mee, want ik eet te weinig vis en zelden rijst. Ik eet nu regelmatig aardappelen en dat deed ik nooit.

Hij wilde altijd naar de Zwarte Markt in Beverwijk en ik gruwde er van. Tot dat ik een te duur leren jasje bij de Makro zag. Bij de kringloopwinkel vond ik niet de juiste maat, of kleur, of noem maar op. Een reactie op een Marktplaats advertentie leverde ook niets op.

Vorige week gingen wij dus met zijn kinderen, "want o wat is dat leuk... hoi we gaan naar Beverwijk".
De zwarte markt viel me niet tegen en samen met meer aankopen en een leren jasje van 90 euro reden we terug. We bezochten niet de Zaanse schans, toch leuk die architectuur, daar hou ik van.
Vriend vond nogmaals dat ik geen leuke koopster ben. Ik ben veels te gericht op het boodschappenlijstje en geef nooit zomaar geld uit. Hoe zou dat nu komen?

Ik hou van mijn huis bij Midden Delfland en hij van zijn huis dicht bij het strand.
Hij rookt, dus we zullen nog vele jaren stereo rijden en rennen van hot naar her.

1 opmerking:

  1. Wij zijn 2 jaar terug eens naar Beverwijk geweest en we vonden het er helemaal geweldig!
    Ik heb er o.a. make-up gekocht. De lippenstiften van Max Factor die ik hier voor 17 euro koop, lagen daar voor iets van 4 euro! Tja, daar heb ik er toch wel wat van ingeslagen.
    Jammer, dat het voor mij zo ver rijden is, anders ging ik er vast wel vaker heen.

    BeantwoordenVerwijderen