zondag, juli 04, 2010

Kamperen in de Franse bergen

Wij zijn net als vorig jaar, ook dit jaar veertien dagen aan het kamperen aan een meertje tussen de de Franse Bergen.

Ik zeil graag in een boot en vriend zeilt graag in een boot maar nog liever op de thermiek boven een berg. Voordat de windmolens op de Maasvlakte stonden, vloog hij daar ook graag.

Ik overwoog om ook eens mee te zeilen in een tweepersoons, maar ik zag er van af. Ik zal ook wel eens de berg op of af rijden op een steentjes weggetje met gaten. Of ook wel zoals vorig jaar, dat ik even de auto uit moest om een grote steen weg te leggen, zodat twee grote auto's konden passeren.

Nou ja, hij vliegt niet iedere dag en gelukkig landt hij ook op dezelfde berg als waar hij opsteeg.
Dat scheelt, dat ik niet met zijn kids in de auto die avontuurlijke bergpad op of af moet.

Deze vakantie is een stuk voordeliger dan de vorige en ik vind het eigenlijk wel zo leuk. Het meer rondzwemmen, een berg rivierkloof klauteren, lekker lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen