donderdag, augustus 05, 2010

ASN bankrekening is nu de helft voordeliger

De kosten van de ASN bankrekening zijn nu voor 1 rekeninghouder slechts 0,75 per maand.
Dit is niet alleen voor nieuwe rekeninghouders, maar ook voor bestaande.

Bovendien ontvang je 1% rente over je tegoed.

Dacht ik eerst dat ik een speciale klant was, blijkt het voor iedereen te gelden.

Als je een en-of rekening hebt dan betaal je nu tot eind 2010 1,25 per maand in plaats van 2,50.

Ik ben een tevreden klant bij ASN bank. Betalen met Ideal is ook mogelijk met ASN bank.

In de min staan mag niet het eerste half jaar dat je klant bent. Maar eerlijk gezegd, het overkomt me niet meer, tenzij er een vervelende fout gemaakt wordt, zoals begin dit jaar door de Direktbank.

2 opmerkingen:

  1. In 2009 ben ik van betaalrekening gewisseld. De DSB bank had een gratis bankrekening + 2% rente.
    Nou, je weet inmiddels wel hoe het is afgelopen. Jammer. Ik had er een goeie bank aan.
    De meeste ellende heb ik destiijds gehad door gebruikmaking van de overstapservice. Alles werd doorgesluisd naar mijn nieuwe DSB rekening, terwijl ik mijn pasje pas na 15 dagen ontving. Mijn ING betaalrekening werd helemaal leeggetrokken. De ING vatte de overstapservice op als een belediging en zette meteen het internetbankieren en het kwartaalkrediet stop. Ik moest bij de baas gaan vragen of ik een contant voorschot op mijn loon mocht.
    Als ik volledig hersteld ben van dit trauma, is het mogelijk dat ik overstap naar de ASN.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Bufster, ik had net als jij ook DSB en kwam van ING af. Ik had geen grote problemen, maar ook geen krediet. Het pasje van de DSB was lastig. Internetbankieren bij DSB was niet prettig. Wel leuk dat de rente direct zichtbaar was.
    ASN hanteert ongeveer dezelfde voorwaarden als DSB, maar beter internetbankieren en jammer geen dagelijks rente overzicht. Gelukkig ook IDeal.
    Ik heb voor mijn prive kosten nog steeds een ING rekening. Toch makkelijker overal geld opnemen.

    BeantwoordenVerwijderen