woensdag, augustus 11, 2010

Dàààg geld

Deze maand vloog het geld uit mijn handen, met als topper de laatste betaling aan Dexia.

Ik betaalde:
-een APK keuring van mijn auto: 300 euro, nieuwe schijfremmen
-grote beurt kapotte scooter inclusief vervoer 300 euro
-10 jaar 45 euro betaald en dividend ontvangen van een Dexia lease contract. Ik betaalde totaal 4.525 euro, het was niet genoeg. Na de Duisenberg regeling mocht ik nog éénmalig 775 euro dokken.
-355 euro voor het wegwerken van kabels en extra wandcontactdozen in de eindeloos extra investeringen eisende gastenkamer.

Ik ga deze maand nog betalen: een paar keer mondhygiëniste. Tandarts zou ook deze maand moeten, maar dit schuif ik door naar de volgende maand. Dit geld krijg ik meestal drie weken later terug.

Ik heb mijn spaarrekening niet hoeven aanspreken voor alle kosten, maar ik dit jaar maakte ik nog geen enkele keer afschrijving auto en scooter over naar de redelijk gevulde spaarrekening overgeboekt.

2 opmerkingen: