dinsdag, augustus 10, 2010

Jurk voor bruiloft gekocht

Vorig jaar, tijdens mijn niet blog periode kocht ik kleding voor een trouwdag van nichtje bij mijn favo modehuis en rekende 450 euro af.

Binnenkort heb ik een zaterdagse trouwdag. Op de trouw- en uitnodigingskaart stond dresscode "tenue de ville" en dames "cocktail".

Ik blog weer, dus ik ben wat duidelijker op de centen. Ik herinner me Geen Handen. Ze kocht voor een trouwerij bij C&A. Afgelopen week kocht ook ik bij C&A een jurk (35 euro) en niet bij het modehuis. Ik toonde de jurk aan vrienden en familie en een schoonzus vertelde me dat ze "het bijbehorende jasje" voor me had. Ik dacht, "nu zullen we het beleven". Ik beleefde het. Het zat als gegoten en het paste. Zachte stof met glanzende pailletten bij de schouders. Chique!!
Ik dacht gelukkig dat ik dat in feite al betaald heb met veel moestuin groente die ze de laatste tijd uit mijn kleine deel mocht oogsten.

Nu nog iets leuks er bij voor 's avonds, ketting of corsage, armbanden! Ik ga nog iets zoeken, maar duur hoeft het niet te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens fijn consuminderen. Leen je het jasje of neem je het over?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n jasje kan het net af maken. Ik was laatst in een winkeltje waar ze enorm mooie avondjurken verkochten voor niet al teveel geld. Nu had ik zo'n jurk niet nodig en ik denk niet dat ik er ooit één zal aantrekken, maar ze waren wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen