donderdag, augustus 19, 2010

Sail Amsterdam

Heb ik dat, ik wilde naar IJmuiden, want in 2005 was de intocht van sail op woensdag.

Ik wilde dinsdag eerder vrij nemen om op mijn cabrio scooter naar IJmuiden af te reizen en ergens te logeren in een "vrienden op de fiets" of bed and breakfast te overnachten.
Het lukte me niet om iets te reserveren.

Toen hoorde ik dat de sail in nu op donderdag plaats vindt. Woensdag is mijn vrije dag, niet donderdag. Het is druk op het werk, geen kans op een extra vrije dag. Bovendien zit ik niet ruim in de vrije dagen.

Wat een teleurstelling, vandaag maar de webcam van IJmuiden op de pc tijdens het werklaten meedraaien.

Nu gaan we aanstaande zaterdag samen naar Sail in thje Big city. Ik hoop dat ik de mensenmassa kan waarderen.

Update: Sail ging niet door, omdat jongste zoon van vriend zich niet lekker voelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten