zondag, augustus 29, 2010

Trouwerij in universiteitsgebouw Utrecht

Wat leuk, de trouwerij vond plaats in het Universiteitsgebouw aan het Domplein in Utrecht. Parkeren is een drama, velen gaan met de trein, maar wij zijn niet zo van de trein, dachten we, tot we ook plotsklaps besloten tot de trein. Maar van een keer trein zijn wij nog niet bekeerd tot treinreiziger.

's Avonds ging ik alleen naar het feest op een andere Utrechtse plaats. De uitnodiging bestond uit Tenue de Ville en Cocktail voor vrouwen.
Vriend houdt niet van tenue de ville en in mijn beleving is het geen punt om een pak aan te doen. Hij denkt daar anders over. Mag hij anders over denken.
We hebben daar al vaker een probleem mee gehad. Ik ga daar niet in mee. Dat is vrijheid. Voor mij betekent dat ook vrijheid. Hoef ik ook niet overal mee naar toe.

's Avonds danste ik toch mee op een feest waar behalve een DJ ook een band speelde. Puik feest, toch wel prima geweest. Zeker omdat ik duidelijk geweest ben, dat ik alleen kwam en niet, net als de vorige keer vaak gevraagd werd: "waar is vriend"? had ik toch een leuke avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten