vrijdag, september 10, 2010

Felix Meurders en Vara kassa

Felix Meurders stopt met ingang van volgend jaar met het Vara programma Kassa. Je zou kunnen zeggen dat Vara Kassa niet bestaat zonder de journalist Felix Meurders.

In ieder geval voor mij reden om aanstaande zaterdagavond naar Hilversum af te reizen en nog eens een live opname mee te maken. Samen maken we het mee, deze opname en we doen ons best om ons zo verdekt mogelijk op te stellen. Meemaken ok, maar ook op tv??? Brrrrr...
Wij zijn geen aantrekkelijke nieuwslezer. of betaaald klapvee.


Heel veel jaren terug kende ik iemand die altijd naar die consumentenprogramma's keek. Ik snapte dat niet. Dat getut dacht ik toen over die onbelangrijke kleine dingen.
Tja, nu vind ik het zelfs zo belangrijk dat wij er naar toe gaan. Haha
Het onderwerp hoogte van de hypotheekrente is voor ons ook nog eens interessant. Leuk. Tot zaterdag.

6 opmerkingen:

  1. Nou wat trek je aan, want dan ga ik even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd of je in beeld komt ;-). Wens je een leuke avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat hij ermee ophoudt, was altijd een leuk programma met veel goede informatie. Veel plezier daar met de uitzending ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Bufster, je kon mij even zien achter meneer Breukelaar of zo, donker haar, zwart truitje. Ver achterin. Een stukje van mijn gezicht.
    Geen spijkerbroek, maar rok.

    @Ellen, heb je me herkend? We spreken elkaar eind oktober!

    @Schuldenvrij, helemaal met je eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Originele manier om het op een goedkope manier gezellig te maken.

    BeantwoordenVerwijderen