donderdag, september 23, 2010

Mijn waterverbruik is fors gestegen

Vriend weet het nu wel, hij laat de kraan niet meer lopen tijdens het tandenpoetsen.
Het terras aan de voorkant van het huis is bewerkt geweest met de hogedrukspuit.

Deze week al werd mijn schuur en huis aan de voor- en achterkant schoongemaakt met veel water. Cement aangemaakt met water voor het vullen van de muur, want de gevel wordt nu al opgeknapt.

Maar dat verklaart toch niet een hoger verbruik van maar liefst 13 m3 water? Ok, ik heb de nieuwe beukhaag veel gesproeid met water en de vijf-jarige turf van hiernaast vond brandweermannetje spelen in mijn achtertuin leuk en ik vind hem ook leuk, dus de planten kregen meer water dan de regenton aan kon.
Wat zou het dan nog meer geweest zijn? Ja, ook ik merk dat het beter gaat met de economie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen