zaterdag, oktober 16, 2010

Gratis op te halen

Via de site Gratis op te halen haalde ik een elektrische waterkoker op, die op de camping is te gebruiken. Op de camping kun je geen apparaten aansluiten die veel elektriciteit gebruiken, want dan springen de stoppen.

Campinggas schijnt best wel prijzig te zijn, dus dan lijkt me de waterkoker een prima idee.

De familie waar ik hem gratis ophaalde had hem ook nog met azijn extra voor me ontkalkt. De waterkoker ziet er nog prima uit.

Ik had met de scooter weer een prima rit door het nog niet door de A4 geschonden Midden-Delfland achter de rug en kreeg een kop thee bij degene die de waterkoker gaf.

Wat is het toch fijn om te geven en te ontvangen.
De laatste tijd geef ik liever goederen af aan de kringloop en zet ze niet meer te koop op marktplaats. Teveel e-mails die beantwoord moeten worden. Te druk om het ook nog te verzenden. Maar ik wil liever wel dat goede spullen hergebruikt worden.

2 opmerkingen:

  1. Ah nu denk ik nog dat ik ook nog spullen naar de kringloop meet brengen, staan al zo lang in het berghok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Schukdenvrij, dat heb ik ook hoor. Kennelijk zijn we rijker dan we dachten.

    BeantwoordenVerwijderen