dinsdag, oktober 05, 2010

Nog even genieten voor de operatie

Op 20 oktober word ik weer geopereerd. Dit keer aan mijn rechtervoet. Het is een Hallux Valgus operatie. Ja klinkt duur, maar wat is het, kun je vragen.
De teen naast de grote teen is uit de kom. Dit heb ik nu al een jaar en liep ik op tijdens het dansen, omdat de grote teen scheef staat en deze teen geen steun bood.

Het duurde een tijd voordat de diagnose werd gesteld. De operatie zou vorig jaar al plaatsvinden, maar mijn scooterongeluk van oktober 2009 gooide roet in het eten. Toen ik eind februari uit het gips kwam, besloot ik om na de zomer me te laten opereren.

De problemen met mijn brede voeten en die uit de kom geschoten teen, zorgt dat ik nog moeilijker schoenen koop. Het liefst loop ik op een herenschoen, een instapper van Bristol. Vrijwel nergens kon ik de juiste vrouwenschoenen kopen. Veel e-mails stuurde ik met mijn voet als .pdf bijlage. Uiteindelijk heb ik dan een paar schoenen kunnen kopen. Onnodig te zeggen, dat ik weinig meer kon kiezen.
"Ik heb schoenen"!! riep ik met mijn 26,5 cm lange en 9,5 cm brede voet.

De merken Durea, Verhulst, Semler, Waldlaufer. Wijdte K het allerbreedst is. Ook wijdte H is behoorlijk breed, zo schreef YouShoe. Het klopte, bij Van der Assem in Rotterdam kocht ik twee paar Waldläufer schoenen. Een open en een gesloten schoen. Ze hadden hem toen in één kleur, namelijk donkerblauw. Of mijn kleding nu bruin, groen of paars is, ik draag nu of de herenschoen, of de blauwe Waldläufer.

Tijdens de Thailand vakantie droeg ik herensandalen van Bristol. Ze zaten heerlijk, geen blaren. Waarom zijn er voor ons vrouwen geen betere schoenen, waar we lekker op lopen en die er leuk uit zien.

Maar wanneer de operatie achter de rug is, dan...., dan..... koop ik net zoveel schoenen als Imelda Marcos :-))
(Zij had tot 3000 paar schoenen)


Zo en nu ga ik nog even naar de film "Wallstreet" "Money never sleeps" Met de scooter, die rijdt nu 1 op 40.

3 opmerkingen:

  1. geniet er nog even van zolang het kan, zeker met die mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte d'r mee en een spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @schuldenvrij en Bufster, dank voor de goede woorden.

    BeantwoordenVerwijderen