vrijdag, oktober 15, 2010

Nogal wat toekomst ideeën

Vanmorgen heb ik zomaar wat losse ideeën over mijn eigen huis.

Ik los al lekker af en ja, dan is het zonde om dit huis te verkopen. Het zou zomaar een goede melkkoe kunnen zijn. Een investering om er iets aan terug te verdienen.

Ik ben al gewend aan verhuur door de B&B en merkte dat er veel uitzendbureau's zijn die mensen moeten huisvesten.
Ik weet dat er Expats gehuisvest moeten worden. Ook dat is een mogelijkheid, zelfs een betere mogelijkheid.

Ik word dus lekker ondernemer die al geïnvesteerd heeft in vastgoed?

Lijkt me geen gek idee, tot we een vrijstaand huis ergens kopen, bijvoorbeeld. Want dat vrijstaande huis, met veel grond, dat blijft mijn grote wens.

Komend weekend is het lang herfst kids weekend. Misschien later bespreken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen