zaterdag, november 13, 2010

Brabants kwartiertje

Het Brabants kwartiertje staat voor altijd te laat zijn. In de familie van Opnieuw Beginnen is het kwartiertje te laat aardig ingebakken. Altijd op de nipper of te laat.

Nu ik de ganselijke dag thuis ben, blijk ik net een bejaarde, ik sta al minuten lang voor de te verwachten tijd te wachten op de aankomst van aangekondigd bezoek.

Het geeft te denken, ben ik altijd te laat omdat ik nooit tijd heb.. of is de afhankelijkheid van bezoek met auto of hulp belangrijk.
Ik ben er nog niet uit, maar het is wel heel bijzonder.

In ieder geval ben ik vandaag dan eindelijk zelfstandig naar het nabije winkelcentrum geweest!!! Hiep hoi!

4 opmerkingen:

  1. Zo krabbel je toch langzamerhand weer op. Voor je het weet ben je weer volledig op de been(voet). Geniet gewoon van je gedwongen rust. Voor je het weet is het weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig hoor, die te laat komers. Ik kan er na jaren in Ierland nog steeds niet aan wennen. Spreek je een tijd af en dan kom je steevast een half uur later. Wat heeft het dan voor zin om een tijd af te spreken? Fijn dat je weer naar de winkels kunt hobbelen!Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ella, ja het gaat beter, zeker nu ik afgelopen week in het ziekenhuis de tenen heb leren tapen.

    @LZ Dus Ieren zijn ook laatkomers? Bij mij gaat het meestal bij informele afspraken over 15 minuten. Verder altijd net op tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig: ik ken alleen het 'Twents kwartiertje...'.
    Ben blij dat het iets beter met je gaat.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen