dinsdag, november 09, 2010

Extra controle in ziekenuis voor hamerteen

Donderdag wordt er een nieuwe foto gemaakt van de geopereerde tenen en bekijkt de chirurg zijn werk.
Vannacht voelde ik dat het leek of de hamerteen weer uit de kom is geschoten. Vanmorgen na de douche zag ik dat de teen er wel heel raar bij hing. Bij iedere stap die ik maakte lijkt het of de teen er een beetje los bijhangt. Flink balen en ja, dan maar weer een afspraak maken met het ziekenhuis, waar ik gelukkig donderdag al langs mag komen.

Na drie weken wilde ik vandaag zelfstandig even de deur uit met de tram waarvan het eindpunt eindigt voor mijn deur. Oh wat heerlijk leek me dat. Het ging niet door, want met een wapperende hamerteen is het veiliger om thuis te blijven.
Ik kom verder ook nog wel eens de deur uit, naar bekende plekken word ik vervoerd achterin auto's. Zo ook vorige week dinsdag naar de tandarts, waar mijn plotsklaps afgebroken kies werd gerepareerd met een drievlaksvulling. Maar ook naar vriend, naar familie, vrienden enz.

Ik beweeg nauwelijks en probeer de methode Montignac te volgen en daarom verbood iedereen lekkere dingen mee te nemen. Zelf heb ik geen koek, chips, chocolade of ander zoets meer in huis. De voorraad pinda's is al snel verorberd. Want ik ben dol op deze dingen. Ik vrees voor mijn gewicht.

Kortom vandaag een mopperend blogje.

4 opmerkingen:

  1. Af en toe mopperen moet kunnen, sterkte ermee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje,dat is balen zeg. Hopelijk komt het weer goed. Mag je ook niet een stukje bittere chocolade? Bij South beach wel en ik kan je zeggen dat het wonderen voor je humeur doet.Gr. Lege Zakken Vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit is vervelend!
    Heel veel sterkte!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Schuldenvrij, dank.
    @Anoniem, ja dat mag wel bittere chocolade. Ik heb het niet in huis. Vandaag kocht ik in het ziekenhuis een pecanbroodje.
    @Natuurlijk Zuinig, dank!

    BeantwoordenVerwijderen