woensdag, november 17, 2010

Politiek

Tijdens het CDA congres stemde ik voor gedoogsteun van PVV in het huidige kabinet.

Blijken er PVV kamerleden te zijn met geheugenverlies, gebrek aan rechte ruggen. Ik snap het niet, wanneer mensen hun verlies niet nemen, uit de kamer stappen en een volgende kandidaat laten opdraven.

Hoe kun je denken dat je als kamerlid iets kunt zeggen, wanneer je zoveel boter op je hoofd hebt. Ik erger me zelfs dat er mensen zijn die menen dat je van alles kunt en mag, wanneer je in de tweede kamer zit. Juist dan is het op je tellen passen, dat je niet de (media) aandacht trekt.

Dit blog gaat niet over politiek, maar ik ben flabbergasted, over de aantrekkingskracht van de PVV op deze mensen.
Ik ben nog steeds blij dat de PVV gedoogsteun heeft want juist nu komt de waarheid boven tafel.
Kennelijk is de partij te snel gegroeid. Maar wat is Wilders dom geweest om niet meer antecedentenonderzoek te plegen.
Ik denk dat we binnen een jaar een kabinetscrises is.
Ik ben het niet altijd eens met het CDA, en sommige motto's uit de PVV spreken me aan, net zo als sommige dingen uit andere partijen, zoals beperking van de hypotheekaftrek, doe mij maar geen A4 aanleg door Midden Delfland.

Update 18-11-2010: Gelukkig heeft 1 politicus gekozen voor opstappen.

2 opmerkingen:

  1. Weet je nu word de Pvv binneste buiten gekreerd en dan komen ze bepaalde dingen tegen.. waar de mensen (dacht) ik voor gestraft waren dus dan is de zaak toch klaar?

    Maar denk je niet dat als ze de vvd, cda of welke partij dan ook, niet ergens in die partij ook mensen zitten die geen onbeschreven blad hebben?

    De pvv is nu juist een mooi doel toch als ze die maar op hun gat kunnen helpen hebben we weer geen kabinet en of er dan iets komt wat beter is.... ik betwijfel het

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn verschillende punten aan een politieke partij, die mij aanspreken. Links, rechts en midden dat maakt niet uit, maar ik wil me niet aan enige partij verbinden, omdat er ook altijd wel punten zijn waar ik me echt niet in kan vinden.
    Als politicus moet je blijkbaar van onbesproken gedrag zijn, maar vreemd is het wel, want een politieke partij moet volgens mij toch een afspiegeling van de samenleving zijn. Hoerenlopers, vreemdgangers en veroordeelde criminelen maken net zo goed onderdeel uit van die samenleving.
    Jammes dat de PVV niet beter heeft kunnen checken wat de achtergronden van deze mensen waren. Het geeft weer een boel onrust bij het regeren. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen