dinsdag, november 16, 2010

Thuis zijn en toch vliegt het geld er uit

Tot mijn verrassing ben ik al bijna aan het einde van mijn geld. Dat gebeurt maar heel zelden en nu de 16e, nog 9 dagen voor Pay-Day, heb ik nog maar weinig over van de 500 euro op mijn bankrekening.

De Thuishulp is gezellig maar die prettige hulp kost ook het nodige(200,00). Het meerijden naar de begrafenis in het noorden van het land en twee keer ziekenhuis vervoer plus medicijnen (60,00)
Ik kocht op Marktplaats een Boerenbonten braadslee(29,00). Ik liet een paar Boerenbonten ontbijtbordjes stuiteren en kocht er nog wat Boerenbonten koffiemokken bij(61,00),
Ik vermaakte me met (ahum) thuisbezorgd.nl (40,00). De OV chippas werd opgeladen.(20,00).
De tandarts kostte na terugbetaling verzekering 25 euro. Wat boodschappen door die en gene en collecten. (20,00)

Een geluk is dat ik me nu beter kan bewegen en de thuishulp minder vaak nodig heb. Vanaf volgende week wil ik weer drie dagen per week gaan werken. Er werd toegezegd dat ik weer met de taxi opgehaald en thuisbezorgd zou gaan worden. Ik ben al twee keer met de tram er op uit geweest en thuis doe ik ook veel meer.

2 opmerkingen:

  1. Thuiszitten en ziek zijn kost vaak veel geld. Wanneer je straks weer aan het werk gaat, heb je geen tijd meer om geld uit te geven. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LZV, mogelijk ook minder behoefte om mezelf te verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen