donderdag, december 02, 2010

Bevrijd van de gipsschoen

Pffttt, het zit er op. Het normale leven is weer begonnen. Vandaag werd ik bevrijd van de gipsschoen. Een schroef en een kram blijven voor altijd in de grote teen zitten. In de tweede teen, de hamer, daarvan is het kootje nog steeds uit de kom, maar de teen zelf zit wel in de kom.

Pech is dat, wanneer ik dan eindelijk met vriend weer wil gaan dansen, waarbij de vele bochten vooral een grote belasting is voor de rechter vrouwenvoet, zal ik deze teen vooraf moeten voorzien van tape.
Ook voor het maken van langere wandelingen enz.

Ik moet nu weer wennen aan het lopen zonder hoogteverschil en het gebruiken van mijn tenen. Ik ga weer autorijden, zodra de accu weer gevuld is. Met dit weer laat ik de scooter graag staan. Misschien moet ik maar weer eens gaan fietsen, veel gezonder.

3 opmerkingen:

  1. Wel fijn dat je nu van je gips bent verlost. Wordt je voet met de tijd niet beter? Of moet je altijd tapen om te dansen en wandelen? Lijkt me lastig, maar wanneer het helpt, ben je er zo aan gewend. Veel dans en wandelplezier!
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je dat je het gips eraf hebt. Nu maar goed oefenen met het lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @lzv, Altijd tapen dus. De teen is nog bij het kootje uit de kom, maar gelukkig is het onderste deel wel in de kom. Volgens de arts alleen wanneer ik groet inspanningen ga doen, maar ik voel me nu het beste met tape. De voet bleek vanmorgen bij de pedicure ook nog eens inwendig ontstoken te zijn,. 1,4 x zo dik en voelde heet aan.

    @Schuldenvrij, dat jij dat weer, dat het opnieuw leren lopen is. Ik liep vandaag notabene met stok buiten. Voelde me hoogbejaard.

    BeantwoordenVerwijderen