maandag, december 06, 2010

De Quote 500 lees ik wel in de bibliotheek

Vandaag kon ik de dichtstbijzijnde gemakkelijk bereikbare maar ook dure Plusmarkt links laten liggen en kocht ik bij Lidl. Ik had niet veel nodig en ik kocht 4 stuks van de als beste getestte wasmiddel Formil. 2 flessen voor 4 euro.

In een dolle bui besloot ik een Quote500 bij het goedkope wasmiddel op de loopband bij de kassa neer te leggen.

Na wat grapjes van mijn kant over de vraag of je ook miljonair kunt worden door het doen van de boodschappen bij de Lidl, zei de cassiëre dat is 22 euro en nog wat. Klaar waren mijn grapjes. Zoveel geld? Neemt u de Quote500 maar terug. Ik lees hem wel in de bibliotheek. De beveiligingsman pakte het tijdschrift weg en legde deze terug in het schap.

1 opmerking:

  1. Poeh, die uitgever/redacteur wil zeker zelf graag ook bij de 500 rijksten horen..

    Misschien moet er eens een quote van 500 consuminderaars komen :)

    BeantwoordenVerwijderen