woensdag, december 29, 2010

Eindejaars reminder

Dit logje is voor mij een reminder dat ik op 31 december, maar 1 januari mag ook, een download maak van al mijn internetbankieren.

Ik heb geen box drie bezittingen, maar toch is het goed om precies te weten hoe hoog je saldo is.

Als je geen box 3 bezittingen hebt, hoef je de bedragen niet in te vullen. Pas wanneer dit zo is, dan wel.
Het wordt wel gevraagd door de belastingdienst, maar het hoeft niet.

Aan de andere kant maak ik me altijd zorgen, omdat het zo lang duurt voordat ik de definitieve aanslag ga ontvangen. Maar ik ontving eerder in mijn blog een tip dat ik, omdat ik pas na juni mijn aanslag verzond, de belastingdienst met mij ook geen haast heeft.......
Ik beloof plechtig dat ik volgend jaar de braafste burger ooit ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten