donderdag, december 23, 2010

Milsani vanille vla

Deze Milsani vanille vla van 59 cent (Aldi) bevat
Melk, suiker, gemodificerd maïszetmeel, natief maïszetmeel, zout, verdikkingsmidel E407, aroma, kleurstoffen (E100, E160b) Vla van andere supermarkten bevatten ook veel E-nummers.

Inmiddels heb ik een vanillestokje (0,99 Bas van der Heiden) op een heupflacon jenever (2,99 DirkIII) gezet om er vanille extract van te maken. Bij de Makro kocht ik nog meer vanille gedoe.
Daar kom ik nog op terug. Kennelijk heb ik grote behoefte om die spullen met houdbaarheid in huis te hebben.

Kocht bij de Makro ook nog een bavarois omdat het een leuke doos was om later pudding in te maken.

Ik geloof dat ik wat ben doorgeschoten in het topic toetjes....

3 opmerkingen:

  1. Geeft niets hoor. Is ook wel eens leuk. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp dat heel goed:
    "Dingen in huis hebben" geeft een onafhankelijk gevoel.
    Lekker die heupfles.....Ik ben nogal verkouden!
    groetjes A3 (Jannie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @LZV tis maar goed dat ik een blog heb, houdt me bij de les.
    @A3, heerst verkoudheid. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen