woensdag, december 01, 2010

Spreadsheets bijhouden

Te lang al heb ik mijn spreadsheets niet bijgehouden. Mijn persoonlijke uitgaven hield ik bij tot de operatie. Omdat ik die bijhou op de stand alone pc en ik het met mijn geopereerde voet naar beneden houden niet volhield, verzamelde ik alles in een grote doos.


Nu kan ik het wel bijhouden, maar is het zoveel. Teveel, de moed zakt me in de schoenen. Neem hieronder Dagobert Duck, altijd maar tellen en tellen. Ik deed het lang en nu even niet.....

2 opmerkingen:

  1. Totaal begrijpelijk. Soms heb je er gewoon geeeeeeeeeeeen zin in.
    Maar als het al redelijk routine is, kun je waarschijnlijk ook zonder de spreadsheets (eventjes dan...?).
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Natuurlijk zuinig, ja het leven is weer begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen