zaterdag, januari 22, 2011

De verkeerde zwarte broek weggegooid


Pas bij de vierde winkel kocht ik twee pantalons in de uitverkoop voor 25 euro. Een bruine en een zwarte.
Eindelijk had ik een nieuwe zwarte pantalon en kon die oude weg.

Zo snel mogelijk mikte ik het oude ding weg, dat niet goed meer zat en een lubberde. Pas vanmorgen twee weken later merkte ik, dat ik niet de oude weg heb gedaan, maar de nieuwe. Dus droeg ik vandaag weer die oude broek.

Moet ik nog langer met dat oude vod en waarom heb ik de verkeerde weggegooid :-(((
Grrrr.....

Maar helaas heb ik voorlopig geen tijd om naar die winkel terug te gaan en ben ik voorlopig weer opgescheept met dit ding. Als ik later nog maar zo'n zelfde broek kan kopen.

6 opmerkingen:

  1. Oooh!
    Dat was... nou niet zo slim....

    En het helpt je vast niet als ik zeg dat zoiets ons allemaal wel eens overkomt... maar het is wel waar...

    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet je wat het is lomp is soms lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst word je genegeerd, dan uitgelachen, dan bevochten, maar uiteindelijk win je

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het overkomt mij ook wel eens en dat komt, omdat die dingen zo op elkaar lijken. Wat kun je dan boos zijn op jezelf, hè? Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Dank voor het meeleven, nee ik ben niet de enige die het overkomt.
    @Anoniem, het lijkt heel erg op mijn leven, is dat astrologie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hetzelfde gevoel: je nieuwe sokken uit elkaar knippen..... en dan in één knip huppa een gat er in!
    Merel

    BeantwoordenVerwijderen