zondag, januari 02, 2011

Goede voornemens voor 2011


Elf ........11-11-2011 11:11:11

Ik heb altijd iets bijzonders met het getal 11. Behalve dat ik het getal 11-11-2011 om 11 over 11 leuk zal gaan vinden, is er voor mij altijd iets. Een gevoel dat er iets geks gebeurt met een toch goede afloop.

Wie weet gaat het komend jaar ook zo.

In ieder geval heb ik me voorgenomen om in 2011 gewoon door te gaan met consuminderen.

Maar ik zal de communicatiekosten ook sterk naar beneden toe gaan bijstellen. Ik ben weer wakker geworden.
Mijn abonnement bij Telfort gaat komend jaar naar Simpel.
Ik had vorig jaar een abonnement met smart telefoon genomen. Het eerste weekend ging dit apparaat al kapot en dat herhaalde zich nog eens twee keer. Toen kreeg ik een nieuw toestel, dat ik inmiddels verkocht heb op Marktplaats, maar de opbrengsten hiervan 150 euro heb ik gewoon verzopen in het privé leuke dingen budget.
Mijn oude telefoon met een lang werkende batterij, die ook nog eens tegen een stootje kan heb ik weer in gebruik en eindelijk dankzij de actie van Youp heb ik ook het internet abonnement eindelijk kunnen kappen.

Ik zal een extra abonnement bij Online gaan aanschaffen.

Bovendien zal ik mijn best doen om bij de bedrijven die ik een warm hart toe draag, uitnodigen hier te adverteren. Hoop dat het lukt.

Ik hoop ook dat de B&B opbrengst hoger zal zijn dan vorig jaar, dat is niet verkeerd.

2 opmerkingen:

  1. Goed werk hoor. Elk jaar even kijken wat er goedkoper kan. Wij doen het ook elk jaar weer.Ik hoop dat je ook een goed jaar hebt met B&B. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen