zaterdag, januari 15, 2011

Kleding uitgaven in 2010

Ondanks mijn vaste voornemen om 1200 euro aan kleding uit te geven in 2010 is het me niet gelukt. Ik gaf slechts 848 euro uit......

28 schoenen
76 lingerie
54 Bon Prix shirts
49 spijkerbroek en bloes
8 kniekousjes en panty's Hema
13 rokje voor de vakantie Zeeman
15 bikini Zeeman
80 rokken en shirts bij de Makro
4 shirt Kringloop
9 shirt bij Action
90 jas
12 pantalon C&A
235 twee paar schoenen
54 jurkje C&A voor bruiloft
6 pantykousjes Action
50 overige kleding en accessoires bij bruiloft
3 rugzaktasje Kringloop
5 Noorse sokken voor in de gipsschoen
28 sandalen
50 overig niet gespecificeerd vermeld

6 opmerkingen:

  1. Ik ga ervan uit dat je ook representatief op je werk moet verschijnen en dan valt het wel mee. Ik kom met manlief samen nog niet eens aan dat bedrag. Ik krijg veel kleding van mijn moeder en manlief koopt bij Primark en daar kun je voor 100 euro heel veel kopen.Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, dat is weinig. Ik houd het niet precies bij, maar ik weet zeker dat ik meer uitgeef. Alleen een BH (Triumph minimizer kost al rond de €50,-, Doe daar 2 onderbroeken en 2 hemden bij (Ten Cate )en ik zit al over jouw bedrag voor lingerie heen. Wat ik mij afvraag is hoe lang je met een rokje van Zeeman doet. Ik heb kledingstukken in de kast waar ik al 10 jaar mee doe, maar die wel duur in aanschaf waren.

    Herminez

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het moet toch wel een goed gevoel geven dat je voornemen niet uitgekomen is ;-) Goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @LZV, ik heb de laatste jaren te weinig kleding gekocht, dus is het echt 'nodig'....

    @Herminez, ja, dat is zo, die bh's zijn duur. Ik geloof dat ik er ook nog bij Bon Prix kocht en afgelopen week BH-hemdjes bij Makro.
    In een vorig leven was ik ook zoveel kwijt en het heeft heel erg lang geduurd voordat ik voordeliger ging.

    @Willeken, nou nee. Ik heb echt te weinig geld aan kleding uitgegeven de laatste jaren en ik wil er graag goed uitzien. Had ik maar een naaimachine zoals jij. Ik denk er wel eens aan om weer te gaan naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Herminez, tijdens de drie dolle dwaze dagen in de Bijenkorf zijn de gewone artikelen die ze altijd verkopen vaak in de aanbieding.
    In het grijze verleden kocht ik Warner BH's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het super goed van jou dat je ook het soort kleding bijhoudt waar het geld naar toe gaat. Dat heb ik nog nooit gedaan maar nu ga ik het doen. Zo is het echt overzichtelijker.
    Ik heb 600 euro gemiddeld per gezinslid uitgegeven in 2010. Maar ik weet zeker dat het meeste voor mij was... Ik schaam me ook diep.
    Ik bedoel de kids kosten niet zo veel (behalve schoenen 2 x per jaar) en Manlief heeft afgelopen jaar heel weinig gehad behalve inderdaad ook schoenen. Daarom vind ik jouw idee van het soort bijhouden ook een heel goed idee voor mij. En misschien ook per persoon...

    Groetjes,

    NZ

    BeantwoordenVerwijderen