maandag, februari 14, 2011

65% prijsverhoging abonnement NRC

Dikke pech, want NRC heeft besloten dat abonnees met een papieren bezorgde zaterdag krant en verder de krant digitaal dagelijks lezen alleen te verstrekken wanneer ik ongeveer 65% bij betaaal.
Ik betaalde 177 euro voor een jaarabonnement eind oktober 2010. Vorige week kreeg ik een brief met de mededeling, dat binnenkort ik geen digitale krant meer kan lezen, tenzij ik 114 euro bijbetaal.

NRC geeft de voorkeur aan e-readers en een app op je smartpone en zet de digitale krant voor abonnees zoals ik stop tenzij ik 114 euro bij betaal.......

Ik heb de brief met de prijsverhoging met daarop mijn verzoek om dierecte beëindiging van het abonnement de deur uit gedaan.
Ik las vooral de NRC voor de achtergrond verhalen. Maar heb ik dat nodig? Dacht het niet.
Via Google reader lees ik het FD, Volkskrant, NRC, Fok.nl, Webwereld. en nog vele weblogs.
Op de zaak heb ik toegang tot de papieren FD, maar ook heb ik de inlogcodes voor het digitaal lezen van deze krant.
De Pers vind ik een goede krant en altijd leuk. Deze krant zou ik via een app willen lezen.

Ooit neem ik weer een smartphone dacht ik. Maar binnen een paar maanden krijg ik een I-pad zo hoorde ik van vriend.
Ik dacht hem pas aan te schaffen wanneer vrouwenkleding uitgerust is met zakken voor mobiele telefoons. Ik heb na een uitstapje naar een smartphone een beter stuiterbare gewone Nokia. Deze past prima onder de elastieken bandje en het begin van de B-houder. Maar ja, dan moet je niet bukken of zo, dan valt die op de grond. Nu heb ik een broek aan met zakken die groot genoeg zijn, maar iedere vrouw heeft dit probleem. Meestal staat de telefoon op stil met trillen.

3 opmerkingen:

  1. Dat is wel belachelijk, dan kunnen ze het net zo goed eenzijdig beeindigen dat is ongeveer even netjes.

    Een i-pad is echt leuk. Fijn apparaat. Wat een verschil met alles van windows waarbij je altijd moet wachten en vervolgens een foutmelding krijgt :)

    Vreemd eigenlijk die zet van NRC, je hoort ze toch constant dat ze zo moeten huilen omdat alle abonnees weglopen? Geen idee hoe dat komt O__o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen krant en lees alles wat los en vast zit op internet. Ik ben ook niet zo van de achtergrondinformatie moet ik zeggen. Wel belachelijk dat je zoveel extra zou moeten betalen. Wel zie ik dat die aps heel handig zijn op je mobiel. Hier heb ik ook nog een Nokia uit het jaar nul, maar hij is oersterk en ik hoef hem maar eens in de twee weken op te laden. Heerlijk!Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Dank voor de beschrijving Valhalla.
    @LZH, zo denk ik er ook over na die snel lege batterij van een smartphone.

    BeantwoordenVerwijderen