donderdag, februari 03, 2011

Aquajoggen

Vanavond ga ik aquajoggen oftewel Aqauarobics en daarna een borrel drinken met mijn vriendin.

Het is voor de eerste keer sinds ik aan mijn voet geopereerd dat ik echt iets aan sport doe.
Wij beiden zijn niet zo sportief, maar allah, ik heb het aangeboden en weken nadat we hadden afgesproken dit samen te gaan doen, hadden wij allemaal smoezen.

Mijn voet was nogal dik, O, o, ik menstrueer voor de duizendste keer. Dan kwam ik later thuis dan afgesproken, dan had zij weer een afspraak met haar dochter. Maar vanavond kom ik er niet meer onder uit. Ik heb het nog even geprobeerd met de mededeling dat ik mijn wekelijkse boodschappen moest doen, maar haar man is vanavond naar het theater en ja, dan is het toch echt een prima moment om nu, nu.

Vanavond dus, de zwemspullen liggen klaar, dus eindelijk vanavond.

Gelukkig hoeven we geen abonnement te nemen, want dat gaat met zulke tutten natuurlijk helemaal niet.

Update: Was niet slecht dat Aquarobics of zo. Drie kwartier in het warme water. Helaas voel ik mijn spieren niet, dus ik denk dat ik iets niet goed deed. Toch leuk, zeker als je weet dat we voor 5,45 bezig zijn gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen