vrijdag, februari 04, 2011

Betaald parkeren wat is het toch duur

Tijdje terug moest ik 'even' betaald parkeren en ik belde mobiel naar ParkLine en meldde me aan. Mijn auto is aangemeld, maar ik ben geen iedere maand betalende abonnee meer. Nee, ik betaal alleen wanneer ik me aanmeld.

Het komt niet vaak voor, maar twee weken terug was er zo'n moment, waarop ik dacht, ach die twintig minuten. Het was geen centrum Rotterdam gebied, dus hoe duur kan dat zijn, dacht ik.

Nu kwam de afrekening 2,20 kostte het me. Niet mis, dus ik zal me voortaan nog wel eens bedenken en denken dat wat extra beweging me goed zal doen.

3 opmerkingen:

  1. Het parkeren is gewoon belachelijk, wij betaalde hier eerst 0,80 cent per 50 min.
    Met het nieuwe jaar hebben ze dat 1,20 gemaakt per uur.. nu zou je zeggen wat is nu 0,40 cent?
    Maar ben je 2 min later dan dat hele uur betaal je weer 1,20 extra!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat is best veel inderdaad, ik probeer altijd wel gratis te parkeren als het effe kan

    BeantwoordenVerwijderen