vrijdag, februari 25, 2011

Blog Award

Het is kennelijk tijd voor een rondje blog awards. Ik ben er niet zo’n voorstander van, maar allah, dit keer doe ik mee.

Lieve Zakken vrouw die terecht een aardige vrouw is, want haar huis is een inloophuis en ze schrijft iedere dag! Ze noemde mij op haar blog en dat leek me een goed idee.

Ik ben niet zo voor de speciale awards, want ik lees graag alle weblogs die ik gelinkt heb op mijn blog, dus kijk maar naar de blogs die ik linkte. Een paar jaar terug maakten veel meer bloggers een lijst van blogs die tot dezelfde categorie hoorden, maar nu gebeurt dat veel minder.

Ik benoem dus ook een aantal speciale goed bijgehouden blogs, je mag het een award noemen,
-voor uiteraard Lieve Zakken Vrouw,
-maar ook Limburgse Schuldvrij leven, zie zich langzaam uit de schuld ploetert,
-de Noordoostelijke Neurootje, die een schitterende boerderij heeft en die een badkamer bouwde voor weinig geld
-de Zeeuwse Polderexpress die met haar gezin gewoon al jaren rustig aan door consumindert
-de Groningse Zuinigaan die heel zuinig sportief en een goede band met haar familie onderhoudt
-Onderweg naar onafhankelijkheid – Valhalla – die naar Noorwegen wil en vandaag bleek dat ze vroeger een keuken bouwde van 1500 gulden en zelfs zwart sanitair van een habbekrats gebruikte dat er zelfs nu nog perfect uitziet,
-Frugal Living met haar Zuinige zaterdag leesvoer en zeer zuinig is,
-Nu gaan we consuminderen, de in de Rotterdamse regio wonende journaliste die niet alleen over consuminderen schrijft, maar ook over haar leven.

Jammer dat Buffelen voor een Buffer gestopt is, ze schreef leuk en als bourgondiër kostte het moeite om op koers te blijven…
Ik lees graag Kritische visie op banken, Makkelijke Moestuin Blog, alles van Erica Verdegaal, inclusief haar twitter account
Ik ben lid van de Consumindergroep, en die kan ik aan iedereen aanbevelen.

Alle links van deze blogs zijn terug te vinden aan de rechterkant van mijn blog.

Google reader helpt mij bij het lezen van de blogs

Vanavond ga ik me weer buigen over het toetje van de week. Moeizaam al die toetjes, maar ik maak liever zelf iets dan dat ik iets koop.

8 opmerkingen:

  1. Jeetje, Ik ga er helemaal van blozen.Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx ;-) Ik kom ook regelmatig bij jou kijken! Altijd interessant en leerzaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk bedankt voor je vermelding en je berichtje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je vermelding! Groetjes, N(euro)otje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je onze groep ook noemt Opnieuw Beginnen! Hopelijk leidt jouw vermelding tot wat ledenaanwas. We vinden het toch jammer dat na het sluiten van de MSN groepen ons ledenaantal niet meer het oude niveau heeft bereikt (we hadden destijds meer dan 1000 leden). Wij zijn echter heel blij met de bijna 150 leden die onze consuminderen omnichat groep nu telt. Het blijken zeer actief reagerende leden te zijn, waardoor onze groep erg levendig is.

    Groet,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee wat leuk! Dat je me mist met buffelen. Ik ben verder gegaan op www.geakramer.nl
    Ik heb je even weer opgezocht, want ik vind jouw blog ook altijd leuk.
    Groets, Bufster

    BeantwoordenVerwijderen