dinsdag, februari 15, 2011

Definitieve belasting aanslag over 2009 ontvangen

Gelukkig ontving ik 'eindelijk' de definitieve aanslag over 2009. Er waren geen wijzigingen ten opzichte van de voorlopige aanslag, dat was een opluchting.
Ik ben meestal niet snel met de aanslag invullen en ik vulde deze ergens in juli 2010 in. Logisch dat je dan lang moet wachten. Ik was ook een beetje zenuwachtig in verband met de B&B.

Nu ik weet dat ik het goed gedaan heb, heb ik ook de inkomstenbelasting over 2010 ingevuld en verzonden. Een unicum, zo snel.

Nu maar weer afwachten.

3 opmerkingen:

  1. Fijn hoor, dan heb je dat maar weer gehad. Ik moet ook nog even mijn papieren bij elkaar zoeken dan kan het weer ingeuld worden.
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik handel de belasting ook het liefst zo snel mogelijk af. Dan ben je er tenminste van af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @LZV, succes met het invullen
    #Vlijtig Liesje, ik heb een hartgrondige hekel aan het gedoe. Ooit was ik erg op tijd en toen bleek de belastingdienst te gaan muggenziften. Moest ik nog een bezwaarschrift indienen. Is gelukt hoor, maar toch.
    Ik krijg ook niet zoveel geld terug

    BeantwoordenVerwijderen