dinsdag, februari 08, 2011

Goed bericht voor alleenstaanden


Naar verhouding betalen alleenstaanden meer belasting dan tweeverdieners... CDA, SGP en D66 willen hier een eind aan maken


"Een alleenstaande die 40 duizend euro verdient, betaalt vijfduizend euro meer belasting dan twee partners die samen net zo'n hoog inkomen hebben. Als de tweeverdieners ook nog twee kinderen in de kinderopvang hebben, loopt het verschil op tot per saldo 16 duizend euro."



En nu maar hopen en wachten. Wie weet wat er nog gaat komen.

4 opmerkingen:

  1. Zou mooi zijn natuurlijk maar denk dat dit weer zo'n mooie verkiezing stunt is.
    Maar als het werkelijkheid word, heb ik ook eens een voordeel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht het zo worden dan ga ik subiet scheiden;-)
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me heerlijk en eerlijk, als aleenstaande ben ik toch al overal duurder voor uit. Ik klaag niet maar een beetje voordeel zou mooi zijn toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Schuldenvrij, wie weet.
    @LZV, lachen.
    @Ineke, Ik klaag ook niet.....

    BeantwoordenVerwijderen