vrijdag, februari 11, 2011

Oude Maasweg kwart voor drie

Vandaag was ik in het industriegebied in de Botlek waar ik om kwart voor 3 een afspraak had.


Ik werd wat nostalgisch en ik herinnerde me het liedje van The Amazing Stroopwafels.
Het is ook wel bijzonder zo tussen de crackplants en containers door te rijden.




De tekst van het liedje:
Ik zit hier op de snelweg met een lege tank
Regen klettert op het dak
Ik zal nu wel naar huis toe moeten liften
Ik denk aan jou bij elke stap
In de verte blijft de Transit staan
Ik kom nooit meer van je los
Ik zie de Caltex in de nevel
Olievlekken op de Maas
Ik loop wel door maar ik kan nergens heen
'T regent nog steeds en ik voel me zo alleen
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg kwart voor drie

1 opmerking:

  1. The Amazing Stroopwafels zijn en blijven erg leuk. Mijn vader en moeder hebben ze al twee keer op hun huwelijksfeest gehad om op te treden. Het is elke keer weer genieten. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen