maandag, maart 21, 2011

Aangemeld voor vrijwilliger bij Schuldhulpmaatje

Aangezien ik toch vrije tijd zat heb :-)), maar vooral ook mensen wil helpen, heb ik mij aangemeld voor het project "Sc h u l d h u l p m a a t j e".

S c h u l d h u l p m a a t j e helpt mensen die schulden hebben.

Mijn grootste uitdaging zal het bedwingen van kromme tenen zijn. In ieder geval krijg ik drie dagen cursus en ik heb iets ervaring.

Het trekt me wel, deze uitdaging.

Als ik maar niet teveel hooi op mijn vork neem, daar ben ik wel een beetje bang voor.

3 opmerkingen:

  1. Een kennis van me is maatschappelijk werkster en doet ook dit soort werk. Als ik haar moet geloven kun je je voorbereiden op tassen/dozen vol ongeopende post! Ik vind het erg goed van je dat je dit gaat doen. Er zijn zoveel mensen die hulp nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, wat een goed idee! Laat even weten hoe het gaat en of t ook leuk/te doen is voor andere mensen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ella, ik geloof het, maar ik denk vaak dat mensen om andere redenen de weg kwijt zijn....
    @Flower Girl, natuurlijk doe ik dat, zolang ik de privacy niet zal schenden.
    Ik ontving bericht dat er nog geen afdeling is opgezet in mijn woonplaats.

    BeantwoordenVerwijderen