maandag, maart 28, 2011

Ik voel me veel beter

Veertien dagen terug had ik buikpijn, last van mijn ingewanden zogezegd..

De lever had een hogere gamma Gt dan toegestaan volgens een onderzoeksrapport waar ik een keuring deed, die betaald werd door mijn werkgever.

Na een voorbeeldig leven, waarin ik zelfs geen koffie dronk en alleen sinaasappelsap, kruidenthee, sla, rauwkost, bieten, zelfgebakken brood van meel van de molen. Zelf samengestelde muesli van havervlokken, tarwevlokken, gerst en wat gedroogde vruchtjes en noten, ook alles van de molen.
Biologische yoghurt, melk, veel vis en heel af en toe wat mager vlees, moet ik zeggen dat ik me veel beter voel.
Ik zou zo nog weken door kunnen gaan, maar ik ga nu toch ook wat meer gekookte groenten eten.

Wat me ook rust geeft is dat er nog een keer een bloedonderzoek werd gedaan. Hierbij is de lever gamma GT nog hoger geworden, maar ik heb een afspraak met de internist begin april. Dat er onderzoek gedaan wordt, geeft zoveel rust. Ook dat ik nu lekker kan eten wat ik zelf wil en niet meer zo gebonden ben geeft vooralsnog een heerlijk gevoel.

Die fantastische arts, die door mijn familie werd geadviseerd, en waar ik een afspraak mee had, heb ik afgezegd.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben wel benieuwd naar wat de internist gaat zeggen en doen en wat de oorzaak van die hogere waarde is. Wel fijn dat je je nu beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer mooie en intersante blog heb je, doe zo voort.

    ik volg je blog ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je je beter en rustiger voelt!

    BeantwoordenVerwijderen