donderdag, maart 31, 2011

Sorbo bedankt

De in september 2010 gekochte merkloze aansteker van Kruidvat voor het leuke prijsje van een euro begaf het na een maand.
Ik kocht vervolgens een aansteker voor twee euro. Waar ik dat deed weet ik niet meer. Hij hield er mee op, en ik dacht die dingen koop ik nooit meer voor de bio-ethanolbrander. Een lucifer doet het ook goed.

Na een lange tijd ging ik naar Marskramer, omdat ik dacht dat ik hem daar gekocht had. Ze verkochten me een bus met gas voor 3 euro en ik vulde hem, want vullen met gas dat zou de oplossing zijn.
Het enige wat dat ding hierna spoot was nat gas, maar vuur kon ik schudden.
Een week later terug naar Marskramer en ik kreeg mijn euro's terug. Het bleek dat ik een Sorbo aansteker had en die verkochten ze niet.

Nog een paar weken later, dacht ik vorige week vrijdag, laat me maar eens een e-mailtje sturen aan Sorbo. Ik kreeg meteen antwoord en afgelopen maandag kon ik de aansteker sturen naar Sorbo.
Vandaag al kreeg ik een nieuwe aansteker met een klein flesje blue wonder en customerservice schreef dat het een productiefout betrof.

Ik ben er blij mee, maar ik weet wel, dat mocht deze toch weer kapot gaan, dat ik me maar met lucifers ga redden.

3 opmerkingen: