donderdag, maart 10, 2011

Vroeger naar huis, buikpijn

Gisteren lag ik de hele dag voor pampus op bed en op de bank, en nee daar bedoel ik niet mee dat ik met mijn bed of bank voor het eiland Pampus dreef.

Ik heb buikpijn. Toch dacht ik dat ik vanmorgen best wel naar mijn werk kon, maar om 11 uur was het afglopen. Ik ging naar huis en op weg naar huis ging ik bij de Lidl langs.
Verbaasd over het snoep dat aan de rechterkant van de winkel lag. Iedereen kijkt eerst naar rechts en later naar links. Aan de linkerkant liggen echter de goede producten, zoals brood.

Enfin, naar huis en daar ben ik nu nog. Geen idee waar de pijn vandaan komt, morgen maar de huisarts proberen te bellen, wat geen sinecure is op vrijdag.

Ik kan me niet voorstellen dat de uitslag van de gezondheidstest er iets mee te maken heeft....
Bleek dat ik bijna twee keer de toegestane hoeveelheid gamma Gt heb in mijn bloed. Dat kan wijzen op een beginnende leverziekte.
Nou ja, als ik me de komende tijd zo voel, zoals ik me nu voel, zal ik niet zoveel bloggen.

Update 11-3: Huisarts: over drie maanden weer prikken. Kan éénmalig zo hoog zijn, door teveel wijn de vorige avond.Ik kan me niet voorstellen dat ik op een dinsdagavond gedronken heb en als ik drink is dat nog weinig. Ok, ik eet een keer per week een zak pinda's leeg en dat is vet.
Uitslag bloedonderzoek jeukjes en kriebeltjes, vermoedelijk allergie leverde niets op.
Advies familie: Ga naar Dr van de Bos.:Ik twijfel, die man kost goud, vroeger kon hij me niet helpen, maar wel de reguliere geneeskunst. Wel kundig, onaardig. Familie is blij met hem, volgens hen adviseert hij goed, en hoeft iemand niet aardig te zijn.
Wat wel scheelt is dat ik eindelijk twee weken geld voor logies heb ontvangen van het slecht betalende bedrijf, nu nog een week betaalachterstand.
Om dit geld meteen uit te geven aan die dokter, denk ik dat ik nogmaals ga zeuren bij de huisarts.

7 opmerkingen:

  1. wees verzichtig geen drank geen vet geen schocolade geen spinasi en de buikpijn is rechts daar zit gal blaas lever blindedarm om dat ik dit schrijf ben zelf al van 1988 bezig met dit allemaal veel sterkte toe gewens groet L J

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en hopelijk gaat de buikpijn snel over. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om je leverfunktie te ondersteunen kun je Mariadistelcapsules (oa bij De Tuinen te krijgen, gebruiken. Werken erg goed en als o0ok met je dieet rekening houd (weinig vetten, geen alcohol), zul je snel beter voelen. Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @L.J. heb jij het niet gemakkelijk.
    @LZV dank.
    @Vlasje, die ga ik aanschaffen, zodra ik bij de Tuinen ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wil je niet zenuwachtig maken, maar ik vind wel, dat je dit verder moet laten onderzoeken.
    Die kriebeltjes kunnen ook komen doordat je een leverziekte hebt. Zo snel mogelijk duidelijkheid zien te krijgen, lever-echo etc.
    Pinda's zijn inderdaad heel slecht voor je lever, ze zijn vaak besmet door een bestrijdingsmiddel, wat erg slecht voor de lever is. Dat is een groter probleem dan het vetgehalte van pinda's.
    Sterkte!
    gr. A.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel beterschap. En succes met het uit-dokteren,...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Ari-Atari, bedankt voor de info. Ik heb dit weekend veel gelezen en helaas pindakaas of zoiets.
    Ik geloof ook dat de kriebels op mijn rug daarmee te maken hebben.

    @Schuldenvrij, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen