dinsdag, april 12, 2011

Bonussen

De bonus van de ING top is afgelopen. Geen bonus meer voor bankiers waarvan de bank met belastinggeld geholpen is om te overleven.

De Leaseplanbank heeft over 2010 ook zijn topbestuurders een bonus toegekend. Ook de Leaseplanbank werd geholpen met staatssteun. Nog erger, ik heb daar mijn spaarrekening met de beste rente van Nederland.

Ik ben vaak roomser dan de Paus, maar nu niet. Ik blijf bij de Leaseplanbank, of moet ik toch afscheid nemen van mijn spaarrekening aldaar?

6 opmerkingen:

  1. Tsja, dit is een moeilijke.
    Als zij de hoogste rente geven, zou ik waarschijnlijk ook blijven...
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is te moeilijke beslissing. Dus dan maar niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer zij de bonussen pakken, mag jij toch zeker wel profiteren van de hoogste rente. It'dog eats dog in the rat race.

    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dus nu niet de bestuurders straffen met mijn vertrek. Zoveel heb ik ook niet, maar allah.
    De Leaseplanbestuurders denken tenminste aan hun klanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb wel opgezegd bij de leaseplanbank en een nieuwe geopend bij ASN sparen de groenste bank op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen