vrijdag, april 08, 2011

Genoten van de rust in mijn nieuwe tuin

De laatste tijd had ik het enorm druk en ook mijn vrije woensdag was op gegaan aan afspraken.
Nergens tijd voor gehad, nou ja, nergens? Allemaal afspraken dus en behalve voor mijn werk, ook alle avonden weg en ook mijn vrije woensdag was opgegaan aan verplichtingen. Niet dat het verschrikkelijk is, maar ik snakte er naar om te genieten van het mooie weer.
Ik nam vanmiddag vrij. 4,5 uur vrij. Dat is dan extra genieten, dat niemand wist dat ik thuis was. Geen afspraken, Lekker genieten in de zon, met een vrolijk boek.

Tussen het moment dat ik mijn werk verliet en de aankomst thuis, haalde ik bij Blokker een parasol in de aanbieding, haalde een betonnen voet op bij iemand van Marktplaats, haalde een boek van Youp van 't Hek bij de bibliotheek In de buurt van Blokker was de markt en ik kocht een bak aardbeien en een kilo asperges. Haalde nog snel een fles butagas voor de terrasverwarmer in de aanbieding bij Gamma. Maar helaas de aanbieding was uitverkocht, hij is gereserveerd. Altijd kijk ik verlekkerd naar die dingen, en ik heb zoveel geld uitgegeven aan die tuin, maar ook geld bespaard, doordat ik geen vaste terrasoverkapping heb genomen.

Ik geloof niet dat ik zo had kunnen genieten, als het vaak voorkwam. Ik had het zo nodig. Echt helemaal niks doen en de zon, toen ik dan eindelijk om twee uur thuis kwam. Shoppen hoeft niet veel tijd te kosten, als je het maar goed aanpakt! Strikt efficiënt dus.
Zeker nu vanmorgen dan eindelijk het gezeur over de rekeningen met de tuinman ook opgelost is. Nou ja, ik ben veel geld kwijt geweest, het heeft ook veel en veel te lang geduurd. Een sik heb ik er van gekregen, bij wijze van spreken dan Ik ben echt geen geit.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk hoor, zo'n paar uurtjes helemaal voor jezelf! Ik kan het iedereen aanraden. Ik geniet al zo'n beetje heel de week.
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen