donderdag, april 21, 2011

Hallo, hier Manhattan

Ik ben gisteren nog maar net op tijd in hetvliegtuig gestapt. Wat was dat een gedoe, wat een file, wat een drama op de rijksweg.
Gelukkig had ik een uur extra tijd genomen om bij de Interliner bus in Alphen aan den Rijn aan te komen. Over een rit van 45 minuten mocht ik nu ruim een uur extra over doen. Stress!!!

Ik was echt de laatste die het vliegtuig binnenstapte Nou ja, gelukkig was ik nog op tijd. Ik zat onderweg maar, als het de bedoeling is dat ik op vakantie ga, dan komt het goed en anders ben ik gewoon vanavond weer thuis.

Het B&B is in Lower Manhattan en mijn mobieltje doet het hier niet en ook van andere buitenlanders zwijgt het ding in alle talen er is geen enkel netwerk op te sporen. Gek genoeg krijg ik ook mijn laptop niet aangesloten op welk WiFi netwerk dan ook. Zojuist heb ik dankzij dit Chinese internetcaf'e in Soho een e-mail kunnen sturen en vanavond krijg ik de laptop van de gastvrouw. Ik heb een eigen douche toilet en geloof het of niet. Ik ga binnenkort op de foto bij de Bull van Wallstreet.

Vandaag liep ik kilomters, pardon, mijlen ver. Van het puntje van Lower Manhattan tot aan het eind van Soho. Nu is het ook tijd om wat musea mee te pikken. Bij een bakkerij van de Amish kocht ik wat te eten.
Nou ja, ik kom nog wel eens terug

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je zo snel al een blogje geschreven hebt! En zo te horen zul je je daar uitstekend vermaken. ik ben benieuwd naar wat je verder nog allemaal zult doen en meemaken. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen