woensdag, april 27, 2011

IJskoffie

Weken lang dronk ik geen koffie, want ik lette op mijn voeding. Sla en gezond voerde de hoofdtoon.
Ook op vakantie dronk ik alleen vruchtensappen, water en thee, totdat ik op het vliegveld me dan toch maar liet verleiden door ijskoffie.

Sinds eergisteren is het hier in huis dus ook feestelijke en lekkere ijskoffie geblazen.

Starbucks was tot mijn verbazing niet aanwezig op terminal 4 van het JFK vliegveld en volgens mij is ijskoffie heel simpel te maken.

- Koffiezetten
- Af laten koelen en bijna koel nog in de koelkast
- In een groot glas en ijsblokjes en desgewenst koffiemelk en/of suiker er aan toevoegen.

Vandaag kwam een vriendin langs en ik schonk deze ijskoffie aangevuld met koffiemelk en voor haar suiker en een scheut van de heupflacon genever met vanillestokje er aan toegevoegd.
Ze kende het product ijskoffie en zei dat er meestal room aan werd toegevoegd. Op smulweb heb ik veel toevoegingen gezien, alles om het veel lastiger en ingewikkelder te maken. Op het vliegveld was het echt simpel geserveerd en betaalde ik $ 2,45.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen