dinsdag, april 12, 2011

Nieuwe supermarkt in de buurt

Komende week wordt dichtbij mijn huis een supermarkt gevestigd en er zijn veel niet te missen openingsaanbiedingen..

Ik zag er zo naar uit dat ik in de aanloop van deze aanbieding heel weinig boodschappen deed. Ik leef nu op iets te ruim ingekochte spullen van een week geleden.

Het is voor mij nieuw om in de buurt van mijn huis boodschappen te doen. Meestal doe ik dat onderweg naar huis, omdat dit voor mij stukken efficiënter is, dan dat ik een keer speciaal boodschappen doen.

Maar nu is alles anders ik kies voor de hoge kortingen, dat is meer dan dat ik krijg op mijn spaargeld.

2 opmerkingen:

  1. Hier ook een nieuwe supermarkt open, maar ikk wacht nog wel even met het bezoeken van deze nieuwe tent. Eens kijken of ze echt goedkoper zijn.
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LZV: Tja, dat is zo, Ik ga er pas donderdag naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen